Sprawozdanie ewaluacyjne: „Zajęcia przygotowujące do egzaminów zawodowych w tym Technik informatyk w formie kształcenia modułowego” prowadzonych w ramach projektu: Doskonalenie kompetencji kluczowych i zawodowych uczniów ZSP nr 2 RCKUiP im. T. Kościuszki

23.08.2012 9:06

logo

1. Imię i nazwisko osób prowadzących zajęcia: Leśniewska-Pisarek Agnieszka, Kosiorek Ilona, Golan Agnieszka, Kłak Edyta, Pietrzak Stanisław, Wróbel Janusz, Zabost Jerzy

2. Ilość i liczebność grup uczestniczących w zadaniu z podziałem na płeć, w tym:

• liczba uczniów (36 dz./ 69 chł.) którzy rozpoczęli udział w zadaniu – 7 grup

• liczba uczniów (dz./chł.) którzy przerwali udział w zadaniu;

• liczba uczniów (36 dz./ 69 chł.) którzy zakończyli udział w zadaniu (zakończyli cykl nauczania).

3. Liczba zrealizowanych godzin w danym okresie sprawozdawczym: 7 x 30 = 210

4. Średnia frekwencja na zajęciach z podziałem na płeć.(100% dz./ 100% chł.)

5. Stosowane metody i formy pracy: zgodne z założeniami zawartymi w projekcie.

6. Diagnoza - wstępne badanie / pomiar / wiedzy i umiejętności uczestników

( zgodne z projektem ) oraz osiągnięte wyniki.

Dane dotyczące wstępnego pomiaru wiedzy obejmowały:

• liczbę uczestników objętych badaniem z podziałem na płeć: (36 dz./ 69 chł.)

• zastosowane narzędzie: test na wstępie i test końcowy

• skalę oceny zastosowanych narzędzi do przeprowadzenia badania: narzędzia przeznaczone do badania spełniały wymogi założone w projekcie

• wyniki badania w ujęciu ilościowym i procentowym ( ilość z podziałem na płeć,

oraz procent uczniów, którzy osiągnęli dany wynik / ocenę przeprowadzonego badania);

7. Wnioski z przeprowadzonych badań w odniesieniu do rezultatów projektu;

Jak widać na załączonych wykresach, uczniowie zdecydowanie poprawili swój wynik w porównaniu z diagnozą wstępną.

Na 115 uczestników projektu wynik powyżej 49% osiągnęło 115 uczniów /100%/ w porównaniu do diagnozy wstępnej 68 uczestników /59%/.

8. Uwagi i sugestie dotyczące realizowanych zajęć.

Zajęcia prowadzone zgodnie z harmonogramem, bez uwag.

 

Pełna treść wraz z grafikami do sprawozdania znajduje się w plikach do pobrania w formacie pdf.

Sprawozdanie doskonale wyjaśnia dlaczego warto uczyć się korzystając ze środków unijnych.

Janusz Wróbel

Pliki do pobrania: