1. Imię i nazwisko osób prowadzących zajęcia: Leśniewska-Pisarek Agnieszka, Kosiorek Ilona, Golan Agnieszka, Kłak Edyta, Pietrzak Stanisław, Wróbel Janusz, Zabost Jerzy
2. Ilość i liczebność grup uczestniczących w zadaniu z podziałem na płeć, w tym:
• liczba uczniów (36 dz./ 69 chł.) którzy rozpoczęli udział w zadaniu – 7 grup
• liczba uczniów (dz./chł.) którzy przerwali udział w zadaniu;
• liczba uczniów (36 dz./ 69 chł.) którzy zakończyli udział w zadaniu (zakończyli cykl nauczania).
3. Liczba zrealizowanych godzin w danym okresie sprawozdawczym: 7 x 30 = 210
4. Średnia frekwencja na zajęciach z podziałem na płeć.(100% dz./ 100% chł.)
5. Stosowane metody i formy pracy: zgodne z założeniami zawartymi w projekcie.
6. Diagnoza - wstępne badanie / pomiar / wiedzy i umiejętności uczestników
( zgodne z projektem ) oraz osiągnięte wyniki.
Dane dotyczące wstępnego pomiaru wiedzy obejmowały:
• liczbę uczestników objętych badaniem z podziałem na płeć: (36 dz./ 69 chł.)
• zastosowane narzędzie: test na wstępie i test końcowy
• skalę oceny zastosowanych narzędzi do przeprowadzenia badania: narzędzia przeznaczone do badania spełniały wymogi założone w projekcie
• wyniki badania w ujęciu ilościowym i procentowym ( ilość z podziałem na płeć,
oraz procent uczniów, którzy osiągnęli dany wynik / ocenę przeprowadzonego badania);
7. Wnioski z przeprowadzonych badań w odniesieniu do rezultatów projektu;
Jak widać na załączonych wykresach, uczniowie zdecydowanie poprawili swój wynik w porównaniu z diagnozą wstępną.
Na 115 uczestników projektu wynik powyżej 49% osiągnęło 115 uczniów /100%/ w porównaniu do diagnozy wstępnej 68 uczestników /59%/.
8. Uwagi i sugestie dotyczące realizowanych zajęć.
Zajęcia prowadzone zgodnie z harmonogramem, bez uwag.
Pełna treść wraz z grafikami do sprawozdania znajduje się w plikach do pobrania w formacie pdf.
Sprawozdanie doskonale wyjaśnia dlaczego warto uczyć się korzystając ze środków unijnych.