Sprawozdanie ewaluacyjne z zajęć: Zadanie nr 1 Zajęcia przygotowujące do matury z matematyki prowadzonych w okresie od 23.09.2012 do 07.12.2012 r  

29.12.2012 15:10

logo
  1. Imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia: Jolanta Dębska, Elżbieta Kołaczek, Maria Tataj
  2. Ilość i liczebność grup uczestniczących w zadaniu z podziałem na płeć, w tym:
  • liczba uczniów (20 dz./ 25chł.) którzy rozpoczęli udział w zadaniu;
  • liczba uczniów (dz./chł.) którzy przerwali udział w zadaniu;
  • liczba uczniów (20 dz./ 25chł.) którzy zakończyli udział w zadaniu (zakończyli cykl nauczania).
  1. Liczba zrealizowanych godzin w danym okresie sprawozdawczym: 3 x 30 = 90
  2. Średnia frekwencja na zajęciach z podziałem na płeć.(100%  dz./ 100% chł.)
  3. Stosowane metody i formy pracy zgodnie z założeniami zawartymi w projekcie.
  4. Diagnoza wstępna - wstępne badanie / pomiar / wiedzy i umiejętności uczestników
    ( zgodne z projektem ) oraz osiągnięte wyniki.

Dane dotyczące wstępnego pomiaru wiedzy obejmowały:

  • liczbę uczestników objętych badaniem z podziałem na płeć:(20 dz./ 25 chł.)
  • zastosowane narzędzie: test na wstępie i test końcowy
  • skalę oceny zastosowanych narzędzi do przeprowadzenia badania: narzędzia przeznaczone do badania spełniały wymogi założone w projekcie
  • wyniki badania w ujęciu ilościowym i procentowym ( ilość z podziałem na płeć,
     oraz procent uczniów, którzy osiągnęli dany wynik / ocenę przeprowadzonego badania);

 

Struktura  uczniów biorących udział w projekcie

- Chłopcy - 56%

- Dziewczęta - 44%

Przyrost wiedzy i umiejętności uczniów

Skala ocen %

Diagnoza wstępna

Diagnoza końcowa

chłopcy

dziewczęta

chłopcy

dziewczęta

25

%

20

%

25

%

20

%

0 - 10

6

24

4

20

0

0

0

0

11 - 15

5

19

8

44

0

0

0

0

16 - 20

6

22

6

33

6

22

3

17

21 - 29

5

19

2

11

3

11

7

39

30 - 35

3

11

0

0

7

26

5

28

36 - 40

0

0

0

0

2

7

2

11

41 - 45

0

0

0

0

5

19

2

11

46 - 50

0

0

0

0

0

0

0

0

51 - 55

0

0

0

0

0

0

1

6

56 - 60

0

0

0

0

1

4

0

0

61 - 100

0

0

0

0

1

4

0

0

 

Jak widać na załączonych wykresach,  uczniowie zdecydowanie poprawili swój wynik w porównaniu z diagnozą wstępną. Na 45 uczestników projektu wynik powyżej 30% osiągnęło 26 uczniów /57,7%/ w porównaniu do diagnozy wstępnej 3 uczestników /6,7%/.

Pliki do pobrania: