Strona w budowie
- Imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia: Adam Kaczmarczyk
- Ilość i liczebność grup uczestniczących w zadaniu z podziałem na płeć, w tym:
- liczba uczniów (1 dz./ 14 chł.) którzy rozpoczęli udział w zadaniu;
- liczba uczniów (dz./chł.) którzy przerwali udział w zadaniu;
- liczba uczniów (1 dz./ 14 chł.) którzy zakończyli udział w zadaniu (zakończyli cykl nauczania).
- Liczba zrealizowanych godzin w danym okresie sprawozdawczym: 125
- Średnia frekwencja na zajęciach z podziałem na płeć. (100% dz./ 100% chł.)
- Stosowane metody i formy pracy zgodnie z założeniami zawartymi w projekcie.
- Diagnoza wstępna - wstępne badanie / pomiar / wiedzy i umiejętności uczestników
( zgodne z projektem ) oraz osiągnięte wyniki.
Dane dotyczące wstępnego pomiaru wiedzy powinny obejmować:
- liczbę uczestników objętych badaniem z podziałem na płeć: (1 dz./ 14 chł.)
- zastosowane narzędzie: test na wstępie i test końcowy
- skalę oceny zastosowanych narzędzi do przeprowadzenia badania: narzędzia przeznaczone do badania spełniały wymogi założone w projekcie
- wyniki badania w ujęciu ilościowym i procentowym ( ilość z podziałem na płeć,
a zarazem procent uczniów, którzy osiągnęli dany wynik / ocenę przeprowadzonego badania);
Struktura uczniów biorących udział w projekcie
Chłopcy - 93 %
Dziewczęta - 7%
Jak widać na załączonych wykresach, uczestnicy kursu zdecydowanie poprawili swój wynik w porównaniu z diagnozą wstępną.
Na 15 uczestników projektu wynik powyżej 30 pkt /50%/ osiągnęło 15 uczniów /100%/
w porównaniu do diagnozy wstępnej 5 uczestników /33%/
Uwagi i sugestie dotyczące realizowanych zajęć.
Zajęcia prowadzone zgodnie z harmonogramem, bez uwag.