Sprawozdanie ewaluacyjne z zajęć Zadanie nr 5: Dostosowanie do potrzeb rynku pracy Kurs kierowców wózków widłowych” prowadzonych w ramach projektu: „Doskonalenie kompetencji kluczowych i zawodowych uczniów ZSP nr 2 RCKUiP im. T. Kościuszki w Łowiczu"

30.05.2013 19:59

logo

Strona w budowie

  1. Imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia: Adam Kaczmarczyk
  2. Ilość i liczebność grup uczestniczących w zadaniu z podziałem na płeć, w tym:
  • liczba uczniów (1 dz./ 14 chł.) którzy rozpoczęli udział w zadaniu;
  • liczba uczniów (dz./chł.) którzy przerwali udział w zadaniu;
  • liczba uczniów (1 dz./ 14 chł.) którzy zakończyli udział w zadaniu (zakończyli cykl nauczania).
  1. Liczba zrealizowanych godzin w danym okresie sprawozdawczym:  125
  2. Średnia frekwencja na zajęciach z podziałem na płeć. (100%  dz./ 100% chł.)
  3. Stosowane metody i formy pracy zgodnie z założeniami zawartymi w projekcie.
  4. Diagnoza wstępna - wstępne badanie / pomiar / wiedzy i umiejętności uczestników 
    ( zgodne z projektem ) oraz osiągnięte wyniki.

Dane dotyczące wstępnego pomiaru wiedzy powinny obejmować:

  • liczbę uczestników objętych badaniem z podziałem na płeć: (1 dz./ 14 chł.)
  • zastosowane narzędzie: test na wstępie i test końcowy
  • skalę oceny zastosowanych narzędzi do przeprowadzenia badania: narzędzia przeznaczone do badania spełniały wymogi założone w projekcie
  • wyniki badania w ujęciu ilościowym i procentowym ( ilość z podziałem na płeć,
     a zarazem procent uczniów, którzy osiągnęli dany wynik / ocenę przeprowadzonego badania);

Struktura  uczniów biorących udział w projekcie

Chłopcy - 93 %

Dziewczęta - 7%

Jak widać na załączonych wykresach,  uczestnicy kursu zdecydowanie poprawili swój wynik w porównaniu z diagnozą wstępną.
Na 15 uczestników projektu wynik powyżej 30 pkt /50%/ osiągnęło 15 uczniów /100%/
w porównaniu do diagnozy wstępnej 5 uczestników /33%/

Uwagi i sugestie dotyczące realizowanych zajęć.

Zajęcia prowadzone zgodnie z harmonogramem, bez uwag.

Janusz Wróbel

Pliki do pobrania: