okres od 06.10.2012 do 20.04.2013
- Imię i nazwisko osób prowadzących zajęcia: Maria Laska
- Ilość i liczebność grup uczestniczących w zadaniu z podziałem na płeć, w tym:
- liczba uczniów (8 dz./ 8 chł.) którzy rozpoczęli udział w zadaniu – 1 grupa
- liczba uczniów (dz./chł.) którzy przerwali udział w zadaniu;
- liczba uczniów (8 dz./ 8 chł.) którzy zakończyli udział w zadaniu (zakończyli cykl nauczania).
- Liczba zrealizowanych godzin w danym okresie sprawozdawczym: 96
- Średnia frekwencja na zajęciach z podziałem na płeć.(100% dz./ 100% chł.)
- Stosowane metody i formy pracy: zgodne z założeniami zawartymi w projekcie.
- Diagnoza - wstępne badanie / pomiar / wiedzy i umiejętności uczestników
( zgodne z projektem ) oraz osiągnięte wyniki.
Dane dotyczące wstępnego pomiaru wiedzy obejmowały:
- liczbę uczestników objętych badaniem z podziałem na płeć: (8 dz./ 8 chł.)
- zastosowane narzędzie: test na wstępie i test końcowy
- skalę oceny zastosowanych narzędzi do przeprowadzenia badania: narzędzia przeznaczone do badania spełniały wymogi założone w projekcie
- wyniki badania w ujęciu ilościowym i procentowym ( ilość z podziałem na płeć,
oraz procent uczniów, którzy osiągnęli dany wynik / ocenę przeprowadzonego badania);
Struktura uczniów biorących udział w projekcie:
Chłopcy - 50%
Dziewczynki - 50%
Przyrost wiedzy i umiejętności uczniów
Skala ocen |
Diagnoza wstępna |
Diagnoza końcowa |
||||||
chłopcy |
dziewczęta |
chłopcy |
dziewczęta |
|||||
8 |
% |
8 |
% |
8 |
% |
8 |
% |
|
0 - 20 |
2 |
25 |
1 |
13 |
0 |
0 |
0 |
0 |
21 - 40 |
2 |
25 |
5 |
63 |
0 |
0 |
0 |
0 |
41 - 60 |
4 |
50 |
2 |
25 |
0 |
0 |
0 |
0 |
61 - 80 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
25 |
3 |
37,5 |
81 - 100 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
75 |
5 |
62,5 |
Jak widać na załączonych wykresach, uczniowie zdecydowanie poprawili swój wynik w porównaniu z diagnozą wstępną Na 10 uczestników projektu wszyscy poprawili swoje wyniki – praktycznie o 100%
Uwagi i sugestie dotyczące realizowanych zajęć.
Zajęcia prowadzone zgodnie z harmonogramem, bez uwag.