Sprawozdanie ewaluacyjne z zajęć: Zadanie nr 1 Zajęcia przygotowujące do matury z języka angielskiego prowadzonych w okresie od 29.09.2012 do 08.12.2012 r

31.12.2012 14:16

logo
  1. Imię i nazwisko osób prowadzących zajęcia: Tomczak Anna
  2. Ilość i liczebność grup uczestniczących w zadaniu z podziałem na płeć, w tym:
  • liczba uczniów (13 dz./ 2 chł.) którzy rozpoczęli udział w zadaniu – 1 grupa
  • liczba uczniów (dz./chł.) którzy przerwali udział w zadaniu;
  • liczba uczniów (13 dz./ 2 chł.) którzy zakończyli udział w zadaniu (zakończyli cykl nauczania).
  1. Liczba zrealizowanych godzin w danym okresie sprawozdawczym: 30
  2. Średnia frekwencja na zajęciach z podziałem na płeć.(100%  dz./ 100%  chł.)
  3. Stosowane metody i formy pracy: zgodne z założeniami zawartymi w projekcie.
  4. Diagnoza - wstępne badanie / pomiar / wiedzy i umiejętności uczestników
    ( zgodne z projektem ) oraz osiągnięte wyniki.

Dane dotyczące wstępnego pomiaru wiedzy obejmowały:

  • liczbę uczestników objętych badaniem z podziałem na płeć: (13 dz./ 2 chł.)
  • zastosowane narzędzie: test na wstępie i test końcowy
  • skalę oceny zastosowanych narzędzi do przeprowadzenia badania: narzędzia przeznaczone do badania spełniały wymogi założone w projekcie
  • wyniki badania w ujęciu ilościowym i procentowym ( ilość z podziałem na płeć,
     oraz procent uczniów, którzy osiągnęli dany wynik / ocenę przeprowadzonego badania);

 

Struktura  uczniów biorących udział w projekcie

- Chłopcy - 13%
- Dziewczęta - 87%

Przyrost wiedzy i umiejętności uczniów

Skala ocen %

Diagnoza wstępna

Diagnoza końcowa

chłopcy

dziewczęta

chłopcy

dziewczęta

2

%

13

%

2

%

13

%

0 - 10

0

0

0

0

0

0

0

0

11 - 15

0

0

1

7,7

0

0

0

0

16 - 20

1

50

3

23,1

0

0

0

0

21 - 29

1

50

3

23,1

0

0

0

0

30 - 35

0

0

5

38,5

0

0

0

0

36 - 40

0

0

1

8

0

0

0

0

41 - 45

0

0

0

0

0

0

0

0

46 - 50

0

0

0

0

0

0

1

7,7

51 - 55

0

0

0

0

1

50

3

23,1

56 - 60

0

0

0

0

1

50

2

15,4

61 - 100

0

0

0

0

0

0

7

53,8

Jak widać na załączonych wykresach,  uczniowie zdecydowanie poprawili swój wynik w porównaniu z diagnozą wstępną. Na 15 uczestników projektu wynik powyżej 30% osiągnęło 15 uczniów /100%/ w porównaniu do diagnozy wstępnej 6 uczestników /40%/

Uwagi i sugestie dotyczące realizowanych zajęć.

Zajęcia prowadzone zgodnie z harmonogramem, bez uwag.

 

Pliki do pobrania: