- Imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia: Anna Tomczak
- Ilość i liczebność grup uczestniczących w zadaniu z podziałem na płeć, w tym:
- liczba uczniów (0 dz./ 15 chł.) którzy rozpoczęli udział w zadaniu;
- liczba uczniów (dz./chł.) którzy przerwali udział w zadaniu;
- liczba uczniów (0 dz./ 15 chł.) którzy zakończyli udział w zadaniu (zakończyli cykl nauczania).
- Liczba zrealizowanych godzin w danym okresie sprawozdawczym: 30
- Średnia frekwencja na zajęciach z podziałem na płeć.(..% dz./ 100% chł.)
- Stosowane metody i formy pracy: zgodne z założeniami zawartymi w projekcie.
- Diagnoza - wstępne badanie / pomiar / wiedzy i umiejętności uczestników
( zgodne z projektem ) oraz osiągnięte wyniki.
Dane dotyczące wstępnego pomiaru wiedzy obejmowały:
- liczbę uczestników objętych badaniem z podziałem na płeć: (0 dz./ 15 chł.)
- zastosowane narzędzie: test na wstępie i test końcowy
- skalę oceny zastosowanych narzędzi do przeprowadzenia badania: narzędzia przeznaczone do badania spełniały wymogi założone w projekcie
- wyniki badania w ujęciu ilościowym i procentowym ( ilość z podziałem na płeć,
oraz procent uczniów, którzy osiągnęli dany wynik / ocenę przeprowadzonego badania)
Przyrost wiedzy i umiejętności uczniów
Skala ocen % |
Diagnoza wstępna |
Diagnoza końcowa |
chłopcy |
chłopcy |
|
0 - 10 |
0 |
0 |
11 - 15 |
0 |
0 |
16 - 20 |
3 |
0 |
21 - 29 |
7 |
0 |
30 - 35 |
2 |
0 |
36 - 40 |
2 |
0 |
41 - 45 |
0 |
0 |
46 - 50 |
1 |
3 |
51 - 55 |
0 |
2 |
56 - 60 |
0 |
4 |
61 - 100 |
0 |
6 |
Jak widać na załączonym wykresie, uczniowie zdecydowanie poprawili swój wynik w porównaniu z diagnozą wstępną. Na 15 uczestników projektu wynik powyżej 30% osiągnęło 15 uczniów /100%/ w porównaniu do diagnozy wstępnej 5 uczestników /33%/.
Uwagi i sugestie dotyczące realizowanych zajęć.
Zajęcia prowadzone zgodnie z harmonogramem, bez uwag.